Product detailed description
Danesi Caffé Gold se predstavlja kot močna, intenzivna kava z močno peno in prijetno sladkim okusom. Je mešanica arabice iz Brazilije, Kenije in Srednja Amerika, obdelana po mokri metodi za najboljši možni rezultat. Po našem mnenju je to ena najbolj uravnoteženih kavnih mešanic, kar jih je bilo kdaj ustvarjenih. Popolnoma ustreza vsem metodam priprave kave. Finost mletja lahko pomembno vpliva na njeno tipično Rimski okus, vendar je bistvo okusa, aroma in čudovito mehka krema s sladkimi odmevi vedno enaka. Kava, pražena v Italiji. Proizvajalec: Danesi caffè S.p.A, Via del Tempio degli Arvali 45 , 00148 Roma, Italija Shranjujte v suhem Najboljše do (B.B.): glejte datum na embalaži.DANSKILeta 1905 je Alfredo Danesi ustanovil to tradicionalno rimsko znamko. Bil je vsestranski podjetnik in je poleg praženja kave ustanovil več kavarn Nencini in Danesi. Gre za družinsko podjetje, zato je Alfredo svoje izkušnje prenesel na sina Giovannija. Poskrbel je za njeno zelo uspešno rast in blagovno znamko ponesel izven meja Italije. Modernizacija znamke je prišla leta 1990, ko je 3. generacija družine Alfredo in Roberto prevzela vodenje znamke. Še bolj se je povečal poudarek na tradiciji predelave kave in vrhunski kakovosti. Zanimivo je, da je 4. generacija popolnoma ženska. Družina Danesi že od začetka skrbi za kulturo pitja tradicionalnega italijanskega espressa po vsem svetu. Zaradi visoke kakovosti in izjemnega okusa se v reviji Gurmet uvršča med najbolje ocenjene kave na svetu.Additional parameters
Category: | Arabica |
---|---|
Weight: | 1 kg |
EAN: | 8000135030004 |
Intenzivnost: | Ekstra močna |
Lokacija pražarnice: | Rím |
Okus: | Grenka, Sladka |
Pena: | Gosta |
Proizvajalec: | Danesi |
Sorta kave: | A 100% |
Teža: | 1kg |
Vrsta kave: | V zrnu |
Vsebnost kofeina: | Srednje |
Be the first who will post an article to this item!
Add a comment
Rimsko podjetje je leta 1905 ustanovil Alfredo Danesi in je ena redkih pražarn v Italiji, ki je še vedno v rokah družine.
Bil je eden prvih poznavalcev kavne kulture, sam je promoviral pijačo, ki jo danes poznamo pod imenom espresso.
Leta 1933 je vodenje podjetja prevzel njegov sin Giovanni, ki mu je uspelo povečati prihodke, razširiti dejavnost na gastro segment in se prvič razširiti izven meja Italije.